vilever_xl
3
Ali Samet 7 april 2014 19:06

Här kommer video från söndagens Crossfit/Konditionspass. Jag gillar att köra Tabata intervaller så jag valde att kombinera det med Crossfit. Byggde upp 8 stationer där man jobbar 20 sekunder på varje station och vilar 10 sekunder mellan varje. När vi kört ett varv vilade vi 1 minut och körde om allt igen 2 varv till. Efter det blev det en längre vila på 5 minuter för att köra 2st 3or till. Alltså totalt 9 varv.

 

 

Idag är det vilodag så jag passar på att fixa mina lunchlådor för veckan. Varje portion innehåller 300gram Kyckling, 300gram Potatis och 100gram Broccoli. Till sås blir det någon Kvargblandning.  Till Middag blir det 5%ig Köttfärs och Ryggbiff hela veckan. Jag håller mig till potatis då det är jävligt mättande och gott :) Håller mig till ECO så mycket det går.

IMG_4970

Lite smygreklam för Body Science och MM Sports i bakgrunden

IMG_4971

 

Kommentarer

  • Naval
  • 7 april, 2014 kl 20:26

Det där såg jobbigt ut :) .

  • Ali Samet
  • 8 april, 2014 kl 09:50

Nää då :) Kommer du nästa gång? :)

  • Naval
  • 10 april, 2014 kl 09:55

Ska fundera på det haha

Kommentera

E-postadressen kommer inte att publiceras.