success
0
Ali Samet 14 oktober 2014 13:49

Då var det dags för ännu ett nytt Träningsschema. Tror jag har testat alla kombinationer och varianter som går att köra snart. Jag byter inte schema bara för bytandet skull, utan för att jag känner det krävs förändring för att komma vidare i utvecklingen. Fokusområdena är fortfarande Ben & Axlar. Men nu blir det extra fokus på just baksida Ben där jag släpar.  Men gudarna skall veta att jag har slitit röv med just Ben och Axlar senaste 2 åren. Känns som att det är det enda jag kör. En vacker dag är symetrin helt perfekt och min själ kan få ro :)

Jag skall även testa på att köra Biceps & Triceps i samma pass. Tidigare har jag alltid kört Rygg/Biceps och Bröst/Triceps. Ser fram emot galen pump i armarna på dessa pass!

Nå såhär kommer det att se ut framöver:

  • Ben
  • Rygg
  • Bröst & Axlar
  • Vila
  • Ben & Rygg
  • Axlar, Biceps & Triceps
  • Vila

Ett av passen kör jag både Ben och Rygg tillsammans. Det är nog ingen vanlig kombination. Men jag behöver få ordning på min hållning som är lite dominerandeframsidan. Det är inte helt ovanligt för killar som pumpat Bröst lite mer än den kört resten av kroppen. Tror alla känner igen sig någon period i livet även om man inte gör så nu. Det får man lida för idag och då får man ta tag i det helt enkelt.

Lämnar er med ett Benpass jag körde med Emma. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera

E-postadressen kommer inte att publiceras.